Systemhouse lanceert nieuwe huisstijl en logo.

Systemhouse is voortdurend bezig met innovatie, optimalisering en verbetering. Niet alleen voor ons productieproces, maar ook in de manier waarop we alle aspecten van het ondernemen benaderen.

In 2020 viert Systemhouse haar 10de verjaardag. In al die tijd is Systemhouse uitgegroeid tot een gevestigde waarde binnen de markt van polyurethaan-producenten. In tegenstelling tot de voortdurende innovatie van onze producten, was onze huisstijl niet meer up-to-date. Een nieuwe huisstijl past naadloos in het groeiproces van Systemhouse.

Met trots introduceren we onze gloednieuwe huisstijl en bijhorende website. Onze nieuwe visuele identiteit moet duidelijk maken dat we een krachtig, dynamisch en eigentijds bedrijf zijn. Ook duurzaamheid speelt een prominente rol. Samen met de krachtige baseline “Systemhouse, your polyurethane partner” leggen we de nadruk op onze moderne filosofie en aanpak.

We blijven innoveren, optimaliseren en verbeteren, zonder de focus op onze klanten te verliezen. We zijn wereldwijd actief, maar stonden nog nooit zo dichtbij onze klanten. Met onze nieuwe website staat u constant in verbinding met onze experts en verkopers. Alle Systemhouse medewerkers dragen bij aan een efficiënte samenwerking, klantenservice en transparante communicatie. Dit alles staat bij Systemhouse centraal bij het ontwikkelen van het beste product voor de klant.

“ We kijken enorm uit naar wat 2020 nog zal brengen. De introductie van onze vernieuwde huisstijl en website zijn slechts de eerste stappen om de reeds geboekte groei te verzilveren en verder nieuw leven in te blazen.”

Mathieu Castelein, General Manager Systemhouse

betere visibiliteit